♥ pic, the real life & stylist

real housewive

Stor städning och dunka dunka i högtalarna, så sjukt nice med hög musik så man vill dansa lol.
Slagit in lite julklappar idag, det var efter längtat eftersom att jag äääälskar att göra fina paket :D
Imorgon så ska jag nog fortsätta städa om inte allt blir klart tills senare, känns lite dumt att ställa sig och dammsuga vid 20 på kvällen men wtf allla stör på nått sätt haha!
Planer inför morgon dagen:
Klippning + färgning
Farsta + banken
Shoppa + prommenad
___________________________________________________________
Haha igår kväll satt jag och kollade igenom alla mina bilder och kom fram till att jag hade lite mer än 10 tusen bilder på hårddisken, jag blev förvånad själv faktiskt, dags att rensa också tror jag, men de får jag ta en annan dag eller ikväll när jag inte orkar städa mera.
Nu ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0