♥ pic, the real life & stylist

7002 - så jävla barnsligt

Nu börjar jag bli jävligt trött på allt barnsligt som händer just nu, vad är det för mening med att snacka skit när det inte ens stämmer alls? och om de stämde vad har då du med saken å göra, du som snackar skit om mig? Det är ju så jävla ute att snacka skit så det finns inte, det gjorde man väl typ på dagis eller hur var det nu egentligen med att växa upp och bli lite mera mogen, tror inte att denna person någonsin kommer bli det eftersom att du fortfarande snackar skit.
Skit snack om att jag skolkar - svar nej jag hoppade av.  varför ens bry sig? det är min framtid och inte din.
Att jag klär mig som man gjorde på lekis/dagis - öh aha så alla som använder tights/ jeans tights och en topp och kanske en cardigan använder/klär sig som man gjorde på dagis, bara så ni vet så tycker hon så om er med om ni klär er så.
Och mitt utseende, jaha? låt mig se ut som jag vill, tro mig du behöver inte titta på mig om du inte vill det, jag tvingar dig inte. Och det är lika mycket mitt problem detta och varför ens bry sig? fattar inte varför man ens sprider sånt här. Och jag tröttnar som sagt, detta var det sista jag behövde, jävla södertälje.. sjukt irreterrande. aja skit samma, stor är jag men jag kommer aldrig kunna bli jättesmal eftersom att jag är uppbyggd på så sätt att min kropp har blivit som den är, jag har förlorat 11 cm runt magen, jag är på väg ner. Vad mer begär du utav mig? Att jag ska få hjärtstopp och sen behöver du inte bry dig och inte jag heller? tro mig jag orkar inte med detta. Orkar inte. låt mig bara va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0